תרגיל1
הדגימו על 3 פרסומות את המרכיבים הבאים
הגוף המפרסם, (מוען)
שם המוצר/שירות
קהל יעד? (נמענים)
שם המוצר/שירות
קהל יעד? (נמענים)
מסר הפרסומת
פניית המסר (שכלית/רגשית )
נימוק הבחירה
שלב במדרג ההשפעות ונימוק
ערכים
מיתוסים
סטראוטיפים
מסר גלוי/מסר סמוי
ערכים
מיתוסים
סטראוטיפים
מסר גלוי/מסר סמוי
המשך תרגיל 1
כיצד מחוזקים ומעוצבים מיתוסים באמצעות הפרסומות?
1. המבנה הקצר והקליט והחזרתיות הגבוהה של הפרסומת.
2. עוצמת הגירוי הרגשי הגבוהה של הפרסומת, מעוררת הזדהות עם מיתוסים אלו (לדוגמא, מסרים שבמרכזם המשפחה המאושרת מעניקה תחושת שייכות ובטחון באמצעות פנייה לרגש).
3. המבנה של בעיה ופתרונה האופייני לפרסומת - הפרסומת דומה במהותה למבנה העלילה הדרמטית, מציגה בעיה עם מתח, שיא ופתרון. לעיתים הוא מוביל שינוי בתפיסה ערכית ובהתנהגות הצרכן (שוקולד כפתרון לחרדת בחינות.)
4. בפרסומות יש שימוש באסטרטגיות רבות היוצרות אשליות של אמינות, מציאות ואובייקטיביות. על ידי 4אסטרטגיות מרכזיות - פרסום באמצעות מומחים, פרסום באמצעות ה"איש מהרחוב" ,השוואה "אובייקטיבית" בין מוצרים ופרסום באמצעות ידוענים. (שיוצר הזדהות)
----------------------------------------------------------------------
כתבות לדילמות
כתבות לדילמות
תגיד תודה שאתה גבר": תבעה מיליונים על מסע הפרסום הסקסיסטי של גולדסטאר 10.09.2017 | עו"ד לילך דניאל
מהי הדילמה המוצגת בכתבה? המשיכו לפי שיטת הערכה חלופית . כתבה זו מתאימה לשנתון י"א
-----------------------------------------------------------------------
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה